تعداد ۲۲ هزار فقره تسهیلات به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: برای نخستین بار ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران به مستمری‌بگیران صندوق پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیت‌اله برقراری چهارشنبه هفته گذشته در جریان مراسم امضای تفاهم‌نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: این تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی بدون نیاز به مراجعه به بانک و ارائه ضامن به مستمری‌بگیران صندوق پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: از زمان تأسیس صندوق، برای نخستین بار این تعداد تسهیلات با این میزان اعتبار به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود. این تسهیلات بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک‌عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدامی که در فرآیندهای بانکی مرسوم است به مستمری بگیران صندوق اعطا خواهد شد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا توسلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک آماده همکاری همه‌جانبه با صندوق در راستای تنوع‌بخشی و افزایش خدمات رفاهی قابل ارائه به جامعه روستائی و عشایری تحت پوشش صندوق است.

وی گفت: فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور اسلامی مقارن با احکام شرعی و آموزه‌های اسلامی در جامعه است و امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری، اتفاقات خوبی برای جامعه هدف این صندوق شاهد باشیم.

در پایان این نشست دوجانبه، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضاء مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.

کد خبر: 57005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =