افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان از افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق خبرداد و گفت: این افزایش شامل افرادی است که تا پایان سال ۱۴۰۰ مشمول بهره‌مندی از مزایای مستمری شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مبلغ مستمری دی‌ماه مشمولان این صندوق پس از اعمال افزایش ۴۰ درصدی به همراه معوقات مربوطه از ابتدای سال‌جاری، به حساب مستمری بگیران واریز شد.

برای نخستین بار، روز گذشته بالغ بر چهار هزار و ۳۷۰میلیارد ریال به حساب ۱۵۱.۴۸۲ نفر از مستمری بگیران صندوق پرداخت شد. بر این اساس میزان حقوق حداقل‌بگیران صندوق بیش از ۱۹۰ درصد و در سایر گروه‌ها بصورت میانگین بالغ بر ۴۰ درصد افزایش داده شده است.

در حال حاضر تعداد ۱۶۳ هزار و ۱۵۶ نفر از مزایای تعهدات بلندمدت صندوق بصورت ماهیانه استفاده می‌کنند که از این تعداد ۸۲ هزار و ۹۹۷ نفر از مزایای مستمری بازماندگان (فوت)، ۴۵ هزار و ۷۴۳ نفر از مزایای بازنشستگی پیش ازموعد، ۲۵ هزار و ۲۵۸ نفر از مزایای بازنشستگی سالمندی و همچنین ۹ هزار و ۱۵۸ نفر مستمری ازکارافتادگی کلی دریافت می‌کنند.

کد خبر: 57199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =