پوشش بیمه تکمیلی ۴۰ هزار مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

برای نخستین بار تعداد ۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان آتیه‌سازان حافظ قرار گرفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر، در بیست و چهارمین جلسه قرارگاه کرامت، قرارداد اجرای بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان منعقد شد.

بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با تأکید بر دستورهای رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین، این مهم را یک وظیفه برای مدیران خواند و بیان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است که به یاری خداوند نسبت به تبیین خدمات نظام اقدام و با حضور میلیونی ملت، بار دیگر موجبات یأس، ناکامی و شکست دشمنان را فراهم نماییم.

او همچنین با بیان اینکه این صندوق مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، کارایی و اثربخشی را برای انجام مأموریت‌های صندوق در خدمت‌رسانی به اقشار جامعه هدف را از مهمترین وظیفه مدیران و کارکنان صندوق دانست.

برقراری اضافه کرد: در این راستا وظیفه داریم با رعایت سه اصل سرعت، دقت و خلاقیت در خدمت‌رسانی به ذینفعان صندوق گام برداریم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ادامه داد: از آغاز دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی از قبیل افزایش بیش از ۴۳۰ هزار نفر بیمه شده جدید، پرداخت ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران بدون مراجعه به بانک و ارائه تضمین، افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان صندوق، افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق و رشد قریب به سه برابر بودجه صندوق در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

برقراری تنوع بخشی و افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه به بیمه شدگان را از اهداف اصلی صندوق در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و بیان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته در همین راستا بوده است.

رفع خلاء بیمه‌ای با بیمه تکمیلی کشاورزان و روستاییان

علی خسروی، مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، در ادامه این نشست گفت: راه‌اندازی بیمه تکمیلی کشاورزان و روستاییان از ارزشمندترین و ماندگارترین اقدامات در سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود، چراکه این خلاء در کشور وجود داشت و مشکلات پرداخت هزینه برای این قشر، ازدغدغه های بزرگ بود که با انعقاد این قرارداد مرتفع شد.

درحال‌حاضر شرکت‌ آتیه ‌سازان ‌حافظ با پوشش بیش از هفت میلیون و ۳۷۳ هزار ‌نفر بیمه شده از طریق ۴۰ شعبه، یکهزار و ۲۲ نمایندگی و چهار هزار و ۱۶۳ مرکز و مؤسسه تشخیصی- درمانی طرف‌ قرارداد به بیمه‌شدگان خویش بهترین و مناسب‌ترین خدمات را با صدور معرفی‌نامه یا پذیرش خسارت در مراکز غیرطرف قرارداد ارائه می‌دهد.

کد خبر: 57452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =