پایان موفق تعمیرات تخصصی نیروگاه طوس

با توجه به انجام تعمیرات اساسی واحد ۳ و با بررسی‌های فنی و تخصصی توسط کارشناسان امور تعمیرات مکانیک، لوله‌های سوپر هیتر ۲ و ۳، لوله‌های رهیت ۲ و بخشی از ساپورتینگ بویلر تعویض و این عملیات با همکاری پیمانکار و تلاش امور تعمیرات مکانیک با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، برای جلوگیری از توقف ناخواسته و ارائه برق مطمئن و پایدار به شبکه سراسری، طی بررسی‌های فنی و تخصصی توسط کارشناسان امور تعمیرات مکانیک و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به ساعت کارکرد بالای لوله‌های بویلر و کاهش ضخامت آنها به دلیل مصرف سوخت مازوت، تعویض لوله‌های فوق در دستور کار قرار گرفت.

پس از انتخاب پیمانکار برای اجرای این عملیات، فعالیت‌های مستمر و دقیق مانند پیش گرم کردن لوله‌ها، پرژ گاز آرگون، جوشکاری، رادیوگرافی و تنش‌زدایی، بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی برای جلوگیری از تأخیر در زمان پیش‌بینی شده، انجام شد.

این فعالیت‌ها شامل تعویض ۷۰۸ کویل U شکل به طول حدود ۱۲/۵ کیلومتر لوله، ۲۷۳۲ عدد سرجوش، ۱۳۶۶ عدد بوش غلاف و ۳۳۵ عدد ورق دیواره بویلر است و مطابق با استاندارد و مستندات فنی سازنده بویلر، تعویض و تمام تست‌های غیر مخرب، شامل تست رادیوگرافی و هیدرو تست، انجام شد.

کد خبر: 57905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =