مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال صادر شد

پس از اخذ مجوز برگزاری اردوی تیم‌های ملی هندبال، برگزاری لیگ‌های برتر مردان و زنان این رشته نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع اعلام شد.

با پیگیری مستمر فدراسیون هندبال مجوز برگزاری لیگ برتر این رشته صادر شد. شیوع کرونا در چند ماه گذشته باعث شد که فعالیت‌های ورزشی با وقفه رو به رو و به غیر از فوتبال برگزاری لیگ سایر رشته‌ها با مشکل جدی مواجه شود.

پس از تصمیم فدراسیون هندبال به برگزاری لیگ برتر مردان و زنان از مهرماه سالجاری، پیگیری لازم در این خصوص جهت کسب مجوز لازم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش صورت گرفت که این پیگیری‌ها سرانجام نتیجه داد و امروز (چهارشنبه) از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی صادر و به فدراسیون هندبال به صورت کتبی ابلاغ شد.

«علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون با اشاره به این مطلب و ابلاغ مجوز مذکور گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی با ما همراه است و از آنجایی که معیشت بازیکنان و مربیان در خطر جدی قرار گرفته بود و حدود هفت ماه هیچ قرارداد و دریافتی ورزشکاران حرفه‌ای هندبال نداشتند و همچنین برای انتخاب بازیکنان ملی نیازمند برگزاری لیگ بودیم، خوشبختانه پیگیری‌ها جواب داد و با حمایت «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین «محمد اسد مسجدی» سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی پس از اخذ مجوز برگزاری اردوهای ملی موفق به اخذ مجوز برگزاری لیگ برتر هم شدیم.

پاکدل با تشکر از مسوولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: ۴ جلسه با مسوولین این وزارتخانه داشتیم و پروتکل‌های تنظیم شده فدراسیون برگرفته از پروتکل فدراسیون جهانی هندبال بوده و حتی کامل‌تر از آن هم است و اتفاقا مسوولان وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی - ورزشی همکاری و مساعدت بسیار خوبی در این خصوص داشتند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.

 
 
 

کد خبر: 581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =