اعلام آمادگی ۵ هزار فروشگاه تعاونی برای عرضه محصولات اتکا

مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پنج‌ هزار فروشگاه تعاونی برای عرضه محصولات اتکا آمادگی دارند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های سازمان اتکا (تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح) بر حمایت از حضور تعاونی‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف توسعه بازار تأکید کرد.

او با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۱۰۰ فروشگاه اتکا در کشور با ایجاد ده‌هزار فرصت شغلی مستقیم و بیش از یکصدهزار فرصت شغلی به‌صورت غیرمستقیم، افزود: این اقدامات باعث شده سازمان اتکا جایگاه خودش را در بازار تثبیت کند.

معاون وزیر کار نقش سازمان اتکا را در تأمین امنیت غذایی مؤثر و جدی دانست و اضافه کرد: این سازمان در بازارهای مختلف به‌ویژه در حوزه‌های مرغ، تخم‌مرغ، زیتون، محصولات باغی، محصولات دامی، صنایع گوشتی، صنایع شیری و لوازم خانگی توانسته به عنوان یک مجموعه موفق در بازرگانی داخلی فعالیت کند.

مسکنی با تأکید بر حمایت وزارت تعاون از اقدامات سازمان اتکا گفت: این وزارتخانه به عنوان مجموعه‌ای با بیش از ۵۰ میلیون مخاطب در حوزه‌های مختلف، امکان تأمین بخشی از نیازهای این سازمان را در قراردادها و پروژه‌های مشترک را دارد.

معاون امور تعاون وزارت کار با تقدیر از اقدامات سازمان اتکا در حوزه دانش‌بنیا، اضافه کرد: سامانه هوشمند کنترل پروژه و مدیریت سیستم آبیاری از جمله اقدامات ارزشمندی بود که می‌توان با بهره‌گیری و الگوگیری از آن در حوزه کشاورزی موفق عمل کرد.

نمایشگاه واحدهای تولیدی سازمان اتکا در راستای تأمین مواد غذایی، کالاهای اساسی و لوازم‌خانگی با رویکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این سازمان با هدف عرضه و توزیع برگزار شد.

کد خبر: 58234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =