۸۷ درصد تعهد اشتغال استان کرمانشاه محقق شد

مختار احمدی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بر اساس زیست بوم ملی اشتغال یک میلیون فرصت شغلی پیش بینی و سهم استان کرمانشاه ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی تعیین شده است، گفت: از این تعداد تاکنون ۸۷ درصد به میزان ۴۰ هزار و ۳۹ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، احمدی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بیان کرد: بر اساس داده های آماری سامانه رصد تاکنون از سهم تعهد شده ایجاد اشتغال در استان، ۴۰ هزار و ۳۹ فرصت شغلی یعنی ۸۷ درصد محقق شده است.

او افزود: شهرستان کنگاور و سرپل ذهاب به ترتیب با ۱۰۷ درصد و ۱۰۱ درصد تحقق تعهد ایجاد اشتغال بیشترین عملکرد را داشته اند.

وی ادامه داد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با ثبت ۱۱ هزار و ۴۱۴ فرصت شغلی و کمیته امداد امام با ثبت ۷ هزار و ۳۵۱ فرصت شغلی بیشترین سهم تعهد شده را ثبت نموده اند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای استان کرمانشاه مصوب شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: تاکنون مبلغ ۸۳۳ میلیارد تومان از این تسهیلات در استان توسط ۱۸ بانک عامل پرداخت شده است.

احمدی با بیان این که این تسهیلات در دو بخش کارفرمایی و خویش فرمایی پرداخت می شود، اظهارکرد: در بخش کارفرمایی تاکنون ۷۷۶ طرح با مبلغ ۴۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با پیش بینی ۳۳۱۸ فرصت شغلی به بانک های عامل معرفی شده است.

وی ادامه داد: در بخش خویش فرمایی نیز تاکنون ۲ هزار و ۷۰ طرح با مبلغ درخواستی ۲۸۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پیش بینی ۲ هزار و ۷۰ فرصت شغلی به بانک های عامل ارسال و در حالی رسیدگی و پرداخت است.

کد خبر: 58678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =