حجت‌الله دمیاد عضو هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی شد

حجت‌الله دمیاد به عنوان عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی انتخاب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان با قدردانی از تلاش‌های علی حیدری عضو سابق هیأت‌مدیره و تبریک انتصاب دمیاد گفت: با تلاش همه همکاران و یاری خدا توانستیم در سال گذشته با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها، خدمات تأمین‌اجتماعی را به‌خوبی، به شکل کامل و در زمان مقرر به اقشار تحت پوشش ارائه دهیم. سال جدید را نیز با امید بیشتر و انگیزه بیشتر آغاز می‌کنیم و امیدوارم تحقق عدالت، امنیت و آسایش را به برکت حکمرانی تأمین‌اجتماعی در کشور شاهد باشیم.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی خدمت به اقشار مختلف جامعه را توفیقی ارزشمند برای مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و افزود: شیرینی خدمت به اقشار مختلف جامعه، قطعاً سختی‌ها و مشکلات کار در سازمان را آسان می‌کند.

موسوی اضافه کرد: در یک سال و نیم گذشته حدود ۲ میلیون بیمه‌شده جدید جذب سازمان شده و ۱۰۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های سازمان تسویه شده است. در اسفند ماه سال قبل نیز شاهد بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۷۸ پروژه جدید بودیم و در این سال در مجموع ۹۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شد.

او ایفای نقش مؤثر در مهار تورم را از اولویت‌های سازمان در سال جدید برشمرد و ادامه داد: مهمترین برنامه ما در سال جاری، پایدارسازی منابع سازمان در افق کوتاه‌مدت و بلندمدت است. مقام معظم رهبری بر مهار تورم تأکید دارند و ما هم در سازمان تأمین‌اجتماعی باید تکلیف خود را در این موضوع انجام دهیم.

مدیرعامل تأمین اجتماعی یکی از عوامل افزایش تورم را ناترازی منابع و مصارف صندوق‌های بازنشستگی دانست و گفت: رفع این مشکل را براساس سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این مراسم با آرزوی توفیق برای حیدری و قدردانی از زحمات وی در دوره عضویت در هیأت‌مدیره سازمان، دمیاد را دارای تجربیات ارزشمندی دانست.

او افزود: تأمین‌اجتماعی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه است و برای رفع آن باید منطق کارشناسی و ادبیات تخصصی در این مجموعه بجوشد و بازتولید شود. ادبیات تخصصی این سازمان را باید در سطح کشور و در بین سیاسیون جاری کنیم و قوانین قوی برای سازمان داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه باید بدانیم که مشکلات فعلی سازمان محصول چه چیزی است، ادامه داد: بررسی کارشناسی و دقیق ما در صندوق‌های بازنشستگی نشان می‌دهد که قوانین فاقد تأمین مالی، مهمترین مشکل صندوق‌ها است و برای عبور از این مسائل به گفتگوی ملی نیاز است. این سازمان باید منطبق با محاسبات صحیح بیمه‌ای عمل کند و تمامی فعالیت‌های سازمان باید با منطق بیمه‌ای انطباق داشته باشد.

محمدحسین مهدوی عادلی، رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم بیان کرد: حیدری فردی دلسوز، با تجربه و توانمند هستند و از زحمات ایشان در هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم. وی منشأ خیر در سازمان هستند. برای آقای دمیاد، عضو جدید هیأت‌مدیره هم آرزوی موفقیت دارم. تأمین‌اجتماعی سازمانی بسیار مهم، پرچالش و توانمند است و انشاءالله از تجربیات و توانمندی دمیاد در هیأت‌مدیره بهره‌مند خواهیم شد.

مراسم معارفه حجت‌الله دمیاد عضو جدید هیأت‌مدیره و تکریم علی حیدری عضو سابق هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

کد خبر: 58848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =