تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت“روز جهانی کارگر”

«مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به کارگران فعال در شرکت های تابعه این صندوق تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام مهدی مسکنی آمده است:

صندوق بازنشستگی کشوری به واسطه فعالیت های متنوع اقتصادی که در هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه انجام می شود، به خدمت رسانی به بیش از دو میلیون نفر بازنشسته کشوری پرداخته و در حقیقت، این کار و تلاش در حوزه اقتصادی، بخشی از منابع پرداخت حقوق و ارائه خدمات را تامین می کند.

سهم بالایی از آثار فعالیت های اقتصادی شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با دستان توانمند و پرتلاش افرادی به سرانجام می رسد که نام مقدس «کارگر» را بر دوش داشته و بی تردید این چرخ دنده عظیم اقتصادی بدون حضور این عزیزان متوقف مانده و به حرکت در نمی آمد.

سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی و حال خوب مردم شریف کشورمان در گرو انسان های توانمندی است که غیرتمندانه و متعهدانه، شبانه روز دل در گرو آبادانی دارند و به انجام وظایفی سترگ و بس دشوار در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی می پردازند؛ آنان که گاه در عمق زمین، گاه در مسیرهای صعب کوهستانی و گاه در کنار کوره های پرحرارت ذوب، در سرما و گرما و در آب و خشکی جان شیرین خود را در عرصه تولید و اشتغال نثار می کنند.

ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارگران زحمتکشی که در زیرمجموعه های این صندوق مشغول به خدمت رسانی هستند و عرض خداقوت به ایشان، روز جهانی کارگر و هفته گرامیداشت کار و کارگر را به حضور همه این عزیزان پرتلاش تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید که در سایه لطف ایزد منان، سرافراز، سلامت و پیروز باشید.

کد خبر: 70331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =