۳۵هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در قالب پویش "در محضر ولی نعمتان" به مددجویان زیر پوشش این نهاد اهداء شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین اسدی‌راد روز یکشنبه در آئین توزیع پنج هزار بسته معیشتی مددجویان بهزیستی استان بوشهر افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، لوبیا، کنسرو و سویا ۸۵۰ هزار تومان است.

او بیان کرد: هدف از اجرای این پویش تامین معیشت گروه‌های هدف زیر پوشش بهزیستی است.

اسدی‌راد یادآور شد: منابع مالی متعددی برای اجرای این پویش شامل منابع دولتی، بنیادهای خیریه و خیران سازمانی پیش‌بینی شده که با هم‌گرایی زمینه کمک رسانی به گروه‌های هدف فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: افزون بر این از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی در ضیافت افطاری ساده این سازمان شرکت کرده‌اند.

او ادامه داد: توانمندی گروه‌های هدف در حوزه مسکن، اشتغال و آموزش و برخورداری آنها از یک زندگی در تراز جمهوری اسلامی از جمله هدف‌های سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هفت پویش با عنوان" لبخند بسازیم" برای ارتقا همدلی و مشارکت قشرهای مختلف اجتماعی آغاز شده است.

اسدی‌راد اظهار کرد: این پویش‌ها شامل ضیافت مهربانی، پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان، ضیافت افطاری ساده، ضیافت خانه خدا، پویش همدلی، میزبان همدلی و عید همدلی است.

او ادامه داد: تلاش می‌شود مشارکت خیران در حوزه‌های معیشتی، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مددجویان جلب شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۵۰ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی این استان قرار دارند.

کد خبر: 59158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =