تصمیم اعزام کشتی‌گیران‌به مربیان سپرده شد

فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری در خصوص اعزام ملی‌پوشان به پیکارهای بین المللی را به سرمربیان تیم های ملی سپرد.

به گزارش آتیه آنلاین،  تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا زمان حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو، برنامه‌های مدون و جامعی را برای تجهیز و آماده سازی کشتی ملی پوشان دارند. یکی از برنامه‌های کادر فنی، اعزام نفرات منتخب به پیکارهای بین المللی رسمی یا تدارکاتی است که گویا فدراسیون کشتی اختیارات لازم در این خصوص را به سرمربیان تیم‌های ملی محول کرده است.

در همین راستا فدراسیون کشتی برنامه تمامی رقابت‌های بین المللی در سال ۲۰۲۱ را در اختیار کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داده تا سرمربیان تیم ملی در مورد اعزام به این مسابقات تصمیم کنند.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: در مورد اعزام به رقابت‌های بین المللی برون مرزی، سرمربیان تیم‌های ملی بر اساس نیازهای خود تصمیم گیری می‌کنند و در صورت اعلام از سوی آنها فدراسیون قطعاً نسبت به اعزام تیم‌ها به آن رقابت اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: چندین عامل برای تصمیم گیری کادر فنی به جهت اعزام ملی پوشان به رقابت‌های برون مرزی دخیل هستند که می‌توان شرایط کشور میزبان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و میزان آمادگی جسمانی و فنی کشتی گیران و همچنین سطح برگزاری و میزان مشارکت کشورها در آن تورنمنت اشاره کرد.

کد خبر: 5930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =