تجلیل از کارگران در جامعه فرهنگ‌سازی شود

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خدمت به جامعه شریف کارگران را موجب افتخار و دارای اجر معنوی و اخروی دانست و بر لزوم تبیین فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران در جامعه تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد پیشکاری روز پنجشنبه در دومین جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در کردستان با بیان اینکه از آموزه‌های دینی آموخته ایم کارگران را مورد تکریم و احترام قرار دهیم، گفت: جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است و باید ادارات دولتی و بخش خصوصی در هفته کارگر حضور پر رنگ داشته و خدمات این قشر زحمتکش به اطلاع مردم برسد.

او با اشاره به حضور موثر کارگران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی، افزود: هم اکنون نیز کارگران با همت والا و تلاش شبانه روزی چرخ های صنعت و اقتصاد کشور را بحرکت در آورده و در مقابل انواع تحریم های دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مهمترین هدف وزارت تعاون را خدمتگزاری به جامعه کارگران عنوان کرد و آسایش و امنیت کشور را مرهون حضور جامعه بسیج و علل خصوص جامعه شریف بسیج کارگری دانست.

پیشکاری با ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کار و کارگر، خواستار مشارکت و همراهی تشکلات کارگری و کارفرمایی برای گرامیداشت هفته کارگر امسال شد.

او ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان، دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجراء در این هفته است.

در این نشست نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین برنامه های هفته کارگر پرداختند و خواستار اجرای باشکوه آنها شدند و بر همکاری و تعامل همه جانبه با دبیرخانه کمیته گرامیداشت هفته کارگر در استان اعلام آمادگی همه جانبه کردند.

کد خبر: 59454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =