تحقق ۱۱۹ درصدی تعهد ایجاد اشتغال توسط اداره کل تعاون استان خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تحقق ۱۱۹ درصدی ایجاد اشتغال در استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال این اداره کل در سال گذشته ۶۰ هزار و ۵۸ نفر بود که۷۱ هزار و ۵۶۵ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اصغر رشنودی، با اشاره به اینکه آمار اشتغال ایجاد شده استان در سامانه رصد ثبت شده است، اضافه کرد: در بخش مشاغل روستایی و عشایری در این مدت ۴۲۴ فرصت شغلی ایجاد شد که ۱۷۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۷۴ میلیارد ریال در این بخش پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: با پرداخت یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۷۴۴ طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی سه هزار و ۱۵۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

او همچنین در ادامه با اشاره به تشکیل میز ارتباط مردمی وزارت تعاون با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این وزارتخانه در سفر هیات دولت به خوزستان بیان کرد: در جریان سفر سه روزه رییس‌جمهور و هیات همراه به استان خوزستان، بیش از سه هزار درخواست مردمی با موضوع مشکلات حوزه تعاون، کارورفاه اجتماعی به میز خدمت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه و به انها رسیدگی و پاسخ داده شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به هدف استقرار این میز همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت، گفت: محل استقرار میزهای خدمت در شهر اهواز با هدف سهولت دسترسی شهروندان برای طرح مطالبات، انتقادات و پیشنهادات به مسئولان مربوطه برپا شد؛ در شهر اهواز حدود ۳۰ میز خدمت توسط این دستگاه‌ تشکیل شد.

کد خبر: 59615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =