پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال ودیعه بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال ودیعه بلاعوض مسکن به مددجویان این نهاد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، همایون عمودی زاده با بیان اینکه علاوه بر این، طی سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی به مددجویان پرداخت شد گفت: همچنین ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق رایزنی و تعامل با کمیته امداد امام برای کارگشایی و حل مشکلات جامعه هدف به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در راستای اشتغال پایدار مددجویان بهزیستی لرستان برای دو هزار و ۸۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد که ۴۵۰ نفر بیش از برش استانی اشتغالزایی شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان در این‌باره افزود: سال گذشته ۶۴۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی نیز توسط بهزیستی لرستان جذب شده است که این میزان نسبت به سال قبل از آن رشد ۲.۵ برابری داشت.

وی اضافه کرد: همچنین پارسال کمک هزینه تامین جهیزیه به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال برای ۹۵۶ زوج پرداخت و مستمری پنج هزار و ۵۳۰ نفر از مددجویان پشت نوبت در حوزه های توانبخشی و اجتماعی برقرار شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در این مدت بیش از ۹ هزار مورد برای دریافت حق پرستاری در سامانه ثبت شد و برای حق پرستاری خانواده محور نیز ۹۰۰ نفر با سرانه ۱۵ میلیون ریال با رشد ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته به ثبت رسید.

کد خبر: 59704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =