برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران در مرداد ماه ۱۴۰۱

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: دومین دوره مسابقات مهارت‌های کارگران ایران در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، آرش اخوان طبسی در این‌باره بیان کرد: برگزاری مسابقات مهارت میان شاغلین کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف تخصصی و حرفه ای، ضمن ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره‌وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را دارد و باعث شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی نیز می شود.

این مقام مسئول گفت: این رویدادها همچنین فرصت را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزی فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می‌شود.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفهای با باور به قدرت و توان مهارت کارگران در ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره‌وری، مسابقات ملی مهارت کارگران ایران را بر اساس استانداردهای بین المللی بصورت سالانه برگزار می‌کند و از مشارکت بنگاههای اقتصادی در برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می‌کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های گروه ماشین کاری صنعتی شامل (تراشکاری و فرزکاری CNC) ، گروه جوشکاری (SMAWو CO۲)، گروه مهندسی (طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار Solid Works و Catia ، برنامه نویسی PLC، طراحی سازه‌ها با نرم افزار ETABS و SAFE) از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اخوان طبسی ادامه داد: معرفی تیم و ثبت نام بصورت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ و از طریق آدرس http://www.skills.irantvto.ir/news/wsc۰۲ انجام می شود و هیچگونه محدودیتی برای معرفی تیم در رشته‌ها مسابقات برای هر بنگاه اقتصادی وجود ندارد.

کد خبر: 59805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =