دریافت مجوز شبانه‌روزی شدن مرکز درمانی فومن

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: با تلاشهای بی وقفه، مجوز شبانه‌روزی شدن مرکز درمانی فومن و احداث درمانگاه در شهرستان شفت دریافت شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان، نماینده مردم فومن و شفت به منظور توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در منطقه، با مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به توریستی بودن منطقه فومن و شفت و اینکه شهرستان شفت با وجود دارا بودن مناطق سیاحتی و زیارتی فراوان و جمعیت مردمی و بیمه شده بالا، از مناطق کمتر برخوردار کشور است؛ خواهان توجه ویژه به این شهرستان خصوصا در بخش درمان آن شد.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه فعالیت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برای ارتقا وتوسعه خدمات در این منطقه قابل توجه بوده است گفت: از همه ظرفیت‌ها برای تحقق و اجرایی نمودن برنامه‌های درمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنیم تا به یاری خدا به به زودی شاهد توسعه بیشتر درمانگاه فومن و احداث یک مرکز درمانی در شهرستان شفت باشیم.

حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این نشست بیان کرد: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای رسالت خود، تمام توان خود را برای برای ارتقا وتوسعه درمان در سطح استان بکار گرفته است.

ابراهیمی افزود: با تلاشهای بی وقفه مجوز شبانه روزی شدن درمانگاه فومن را دریافت کردیم و در آینده نزدیک، پس از برگزاری آزمون و جذب نیروی انسانی، این درمانگاه به سومین مرکز درمانگاهی شبانه‌روزی تامین اجتماعی استان تبدیل خواهد شد. همچنین برای توسعه فضای فیزیکی ساختمان درمانگاه فومن، اقدامات موثری ازجمله اضافه شدن طبقه فوقانی ساختمان به فضای درمانگاه، نصب و راه‌اندازی آسانسور، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور و ... انجام شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان مجوز احداث مرکز درمانی در شهرستان شفت را دریافت کردیم لذا در بحث تهیه زمین جهت تحقق این مهم به کمک همه مسئولین و نهادهای ذیربط نیازمند هستیم تا با اجرایی شدن این امر، خدمات درمانی با کیفیت، راحت‌تر و بصورت رایگان در اختیار بیمهی‌شدگان و بازنشستگان آن منطقه قرار گیرد.

کد خبر: 59818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =