دغدغه اصلی بهزیستی، رفع مشکلات معلولان و توانخواهان است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در نشست مشترک با بیمه سلامت بر اهمیت رفع مشکلات معلولان و توانخواهان تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان مرکزی، حسین‌آبادی در نشست مشترک با بیمه سلامت ضمن تقدیر و تشکر از بیمه سلامت به‌خاطر برگزاری این نشست تخصصی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان بهزیستی کشور و اداره کل بهزیستی استان، تلاش در جهت رفع مشکلات معلولان و توانخواهان است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۹۲۰ بیمار که شامل جمعیت هدف ما بوده در سامانه بیمه سلامت نشان‌دار شده اند گفت: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت ایران، بیمه سلامت خدمات تخصصی خود را که شامل ۵۹ کد خدمت تخصصی و از اهمیت زیادی برخوردار است را به این بیماران ارائه می‌کند.

حسین‌آبادی ادامه داد: سیاست سازمان بهزیستی بر این است که ارائه خدمت روزانه را بیشتر از خدمات شبانه کند؛ به ویژه در زمینه خدمت به کودکان، نوجوانان و سالمندان که این خدمات شامل مشاوره ، گفتار درمانی ، فیزیوتراپی و کار درمانی است.

وی همچنین گفت: ۴۰ مرکز مثبت زندگی در سطح استان، طرف قرارداد بهزیستی استان است که می‌توانند در زمینه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف کمک شایانی به سازمان بهزیستی در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: برخی مشکلات از جمله عدم اعتبار دفاتر بیمه‌ای برخی بیمه‌شدگان معلول، پذیرش و عدم قرارداد برخی مراکز وجود دارد که باعث شده به هدف مورد نظر در این مدت نرسیم ولی تلاش اداره کل بهزیستی استان با همکاری و تعامل بیمه سلامت بر این است که هرچه سریع‌تر موانع و مشکلات مرتفع شود و خدمتی در شان این عزیزان به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

کد خبر: 59835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =