تقدیر از ماماهای نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

طی مراسمی از ماماهای نمونه استان خوزستان با حضور مدیردرمان و روسای واحدهای ستادی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تقدیر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، مراسم جشن روز جهانی ماما و تقدیر از ماماهای نمونه استان با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان، شمال شهیتاوی، سرپرست بیمارستان و روسای واحدهای ستادی و بیمارستانی در سالن اجتماعات بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز برگزار شد.

عبدی زاده در این مراسم از زحمات و تلاش‌های کادر مامایی تشکر کرد و گفت: بسیار خوشوقتم که در خدمت همکاران بسیار ارزشمندم هستم ، ۱۵ اردیبهشت را خدمت شما همکاران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

مدیر درمان خوزستان ماماها را عصاره بیمارستان‌های تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت : شما نیروهایی هستید که از شب و روز خود گذشتید برای اینکه فرزندی را به دنیا بیاورید و دل خانواده‌ای را شاد کنید. مامایی فقط به دنیا آوردن یک بچه نیست، یک پروسه است و این پروسه از زمانی که جنین شکل می‌گیرد تا زمانی که واکسن‌های نوزاد زده شود ادامه دارد.

وی افزود : نوزادان در بدو تولد، اولین نگاهشان به شما می‌افتد و شماها مادرانه برای فرزندان این مرز و بوم تلاش می‌کنید.

عبدی‌زاده بیان کرد: آرامش ابتدایی نوزادان با اولین گریه ورودشان به دنیا و در آغوش شما ماماها شکل می گیرد به خودتان افتخار کنید.

وی افزود: ما در مراکز درمانی تابعه این استان پرسنل توانمندی داریم. مدیریت درمان استان خوزستان با داشتن هشت بیمارستان دارای هشت زایشگاه مجزا بوده که بصورت شبانه‌روزی آماده همکاری با بیمه‌شدگان هستند و حداقل یک دوازدهم متولدین این استان در این بیمارستان‌ها به دنیا می‌آیند.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از ماماهای نمونه تامین اجتماعی استان با اهداء لوح و گل تقدیر شد.

کد خبر: 59879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =