جایگاه کارشناسان مامایی در حمایت از فرزندآوری و سلامت خانواده بسیار مهم است

در مراسمی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان و مدیران ستادی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، از پرسنل نمونه مامایی تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با بیان این که جامعه مامایی یک عضو مهم از نظام پزشکی است بیان کرد: بدون تردید توجه به سخت‌کوشی توأم با مسئولیت‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم انجام می‌دهند.

مومنی روز جهانی مامایی را یادآور اهمیت سلامت مادر و کودک و نقش مهم این گروه در سلامت جامعه خواند و افزود: شعار ملی روز ماما امسال را به‌نام "ماما، حامی فرزندآوری و سلامت خانواده" اعلام کردند که نشان از اهمیت به رشد جمعیت و اهمیت جایگاه کارشناسان مامایی در این امر دارد.

وی در ادامه بیان کرد: اخلاق‌مداری و ایجاد رابطه دوستانه همراه با مهربانی و عطوفت ماماها با مراجعین، موجب رضایتمندی آن‌ها می‌شود و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم. مادران پرخطر همواره باید توسط ماماها مورد رصد قرارگرفته و مراقبت دقیق از آن‌ها صورت گیرد تا استرس و فشار روحی و روانی را هم بتوانیم از این خانواده‌ها کم کنیم.

در این مراسم که با حضور مدیر درمان استان، مدیران ستادی و مدیران بیمارستان خلیج فارس بندرعباس انجام شد، با اهداء لوح سپاس از زحمات کارشناسان مامایی نمونه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 59896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =