حمایت از اشتغال مددجویان، از اولویت‌های ستاره‌دار بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: سازمان بهزیستی مشوق‌های بسیار خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در جلسه ای که در راستای حل معضلات و مشکلات اشتغال جامعه هدف بهزیستی با حضور وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، جواد حیدرنژاد، دبیر و عضو هیات مدیره کانون کارفرمایان استان البرز و فرشاد اوجانی، دبیراجرایی خانه کارگر استان برگزار شد بر حمایت از اشتغال مددجویان بهزیستی تاکید شد.

در این جلسه محمدی فلاح ضمن تاکید بر اینکه حمایت از اشتغال مددجویان بهزیستی از اولویت های ستاره دار این سازمان است گفت: این سازمان مشوق‌های بسیار خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته است.

وی در ادامه به ارائه عملکرد بهزیستی استان در حوزه اشتغال مددجویان پرداخت و همچنین مشکلات پیش روی آنان را تشریح و بیان کرد: شناسایی افراد دارای معلولیت و مددجویان جویای شغل، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از منابع موجود، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معلولان و مددجویان، پرداخت یارانه ارتقاء کارایی معلولان به کارفرمایانی که اقدام به جذب افراد دارای معلولیت می‌کنند، از جمله راهکارهای مناسب جهت تحقق اهداف سازمان بهزیستی است.

در این جلسه ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های دوجانبه مقرر شد بولتن‌های اطلاع‌رسانی مشوق‌های بهزیستی توسط هیات مدیره کانون کارفرمایان در اختیار سایر کارفرمایان و صنعتگران قرار گیرد تا جهت به کارگیری مددجویان بهزیستی ترقیب شوند.

همچنین مقرر شد بهزیستی البرز دوره‌های آموزشی در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی برای کارگران برگزار کند.

کد خبر: 59898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =