تاکید مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان بر اجرای برنامه‌های عملیاتی استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در جلسه شورای هم‌اندیشی اداره کل تامین اجتماعی این استان، بر لزوم اولویت قرار دادن اجرای برنامه‌های عملیاتی در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، اولین جلسه شورای هم‌اندیشی (شورای اداری) اداره کل تامین اجتماعی استان همدان با حضور جواد جمور، مدیرکل استان، معاونین اداره کل، روسای شعب تابعه و روسای ادارت اداره کل برگزار شد.

در این جلسه جمور، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درسال قبل گفت: با وجود افزایش تعداد ۳۳ هزار نفر بیمه‌شده جدید، کماکان با توجه به افزایش بازنشستگان ومستمری بگیران ضریب پشتیبانی تقویت نشده و روزانه بین ۲۰ الی ۳۰ نفر به جمع بازنشستگان و مستمری بگیران استان افزوده می‌شود.

وی راهبرد اصلی سازمان را همچنان افزایش بیمه‌شدگان و پایداری منابع دانست و افزود: روسای محترم شعب تابعه برنامه‌ریزی کنند تا این دو راهبرد عملیاتی شود و پایش شود که به حالت پایداری برسد.

مدیرکل استان همدان با تاکید بر اینکه درکنار تقویت منابع بایستی مصارف سازمان نیز به جد مورد توجه قرار گرفته و صرفه‌جویی های لازم انجام گیرد گفت: مدیرکل استان سایر موضوعات را تبیین وتشریح کرده وتوصیه های لازم را به روسای شعب و روسای ادارات تاکید کرد.

درادامه کارشناس آمار استان گزارشی آماری از وضعیت استان و شاخص‌های مزایای انگیزشی ارایه و سپس روسای شعب با گزارشی از وضعیت عملکرد شعب متبوع خود به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در ادامه نیز معاونین اداره کل استان و روسای ادارات ضمن پاسخگویی به موضوعات مطرح شده از سوی روسای شعب تابعه، به تشریح برنامه‌های عملیاتی در سال جاری پرداخته و انتظارات از شعب را برای تحقق برنامه‌های عملیاتی سالجاری را مطرح کردند.

کد خبر: 59899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =