تاکید بر عضویت بازنشستگان استان بوشهر در تعاونی اعتباری تامین اجتماعی

در جلسه تعاونی بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بر لزوم عضویت بازنشستگان این اداره در تعاونی اعتباری تامین اجتماعی تاکید شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، به‌منظور معرفی شرکت تعاونی اعتباری و شرایط عضویت، جلسه‌ای با حضور اشتری، مدیرعامل تعاونی اعتباری کارکنان تامین اجتماعی کشور، محمد جواد بازدرهوا، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، نماینده کانون کارکنان بازنشستگان و جمعی از روسای ادارات و شعب تابعه و مدیریت درمان استان برگزار شد .

محمد جواد بازدرهوا، با توجه به اهمیت موضوع تعاونی گفت: امکانات و خدمات رفاهی که به کارکنان و بازنشستگان تعلق می‌گیرد، موجب افزایش انگیزه و کیفیت کاری آن‌ها می شود و امیدواریم با شروع کار این تعاونی اعتباری در استان و مشارکت گسترده کارکنان و بازنشستگان، بتوانیم گره‌ای از مشکلات آنها را برطرف کنیم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: بدون شک، رفع دغدغه‌های مالی، رضایت‌مندی کارکنان و افزایش وفاداری و تعلق خاطر آنها را به‌همراه خواهد داشت.

در این جلسه اشتری درباره اهداف این تعاونی اعتباری گفت: این تعاونی اعتباری با هدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی، تامین نیازهای مشترک اقتصادی و کمک به تحقق عدالت اجتماعی، تامین نیازمندی‌های اعتباری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان تاسیس شده است.

کد خبر: 59909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =