صادرات شش میلیون دلاری محصولات شرکت کلر پارس

مدیر بازاریابی و فروش شرکت کلر پارس  گفت: از نظر ارزش دلاری نیز طی پنج سال گذشته صادرات کلر پارس از یک میلیون و ۸۵۰ هزار دلار در سال ۹۷ هم‌اکنون به شش میلیون دلار رسیده است.

جعفر پاشاییان مدیر بازاریابی و فروش شرکت کلر پارس در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه‌آنلاین» با اشاره به اینکه کلر پارس از ۲۵ سال پیش تاکنون توانسته ظرفیت تولید خود را به بیش از سه برابر افزایش دهد، گفت: با توجه به این موضوع در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد محصولات این شرکت صادر می‌شود.

وی افزود: آب اکسیژنه، کلر مایع، پرکلرین، اسید کلریدریک، سود پرک، سود مایع، هیدروژن، آب ژاول، کلرورفریک و پارافین کلر و مایع بلیچ از محصولات تولیدی ما محسوب می شود که دو محصول آب اکسیژنه و پارافین کلر محصولات انحصاری کلر پارس هستند، همچنین اکثر تولیدات،کاربردهای بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی دارند و مورد استفاده در شرکت‌های آب و فاضلاب، تصفیه‌خانه‌ها، نیروگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و سایر شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد شیمیایی فعالیت دارند،هستند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت کلر پارس اضافه کرد: بازارهای هدف خارجی‌ ما عموما کشورهای همسایه‌ به‌خصوص همسایه‌های غربی و کشورهای حوزه CIS هستند که آن ها به صورت مستقیم صادرات انجام می‌شود و به صورت غیرمستقیم به کشورهای آفریقایی و اروپایی نیز صادرات داشته‌ایم. در حال حاضر نیز به بیش از ۱۷ کشور جهان صادرات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در توسعه بازارهای صادراتی کلر پارس، اظهار داشت:یکی از راه‌های رسوب در بازارهای خارجی و توسعه حضور نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی است که این موضوع در استراژی‌های شرکت تدوین شده و حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور نیز در راستا بوده، همچنین حضور در اینچنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود، محصولات در معرض دید هیئت‌های تجاری خارجی قرار بگیرد که این موضوع موجبات توسعه بازار و مشتریان را فراهم می‌آورد.

کد خبر: 59924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =