ارائه خدمات ویژه بیمه ملت به جامعه بازنشستگی

احسان مرادپور، کارشناس روابط‌عمومی بیمه ملت گفت: شرکت بیمه ملت از نهادهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شود که ارائه انواع بیمه نامه‌ها و خدمات بیمه‌ای به اقشار و گروه‌های مختلف مردمی به‌ویژه افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و جامعه بازنشستگان را عهده‌دار است.

مرادپور امروز در جریان دومین روز از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو (expo ۲۰۲۳) در گفت‌گو با آتیه آنلاین بیان کرد: شرکت بیمه ملت با توجه به نیازهای بیمه‌ای کشور و دغدغه ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه بازنشستگان در سال ۱۳۸۲ تاسیس و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری سهامدار عمده شرکت بیمه ملت و پس از آن گروه بهمن و دیگر سهامداران نیز در حوزه مالکیتی این شرکت قرار دارند.

کارشناس روابط عمومی بیمه ملت تاکید کرد: بخش قابل توجهی از تمرکز شرکت بیمه ملت در حوزه آموزش‌های بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور قرار گرفته است. این شرکت بیمه‌ای در دوره‌ای در واقع مرکز اصلی تمامی خدمات آموزشی حوزه صنعت بیمه در سطح کشور مطرح شد و اکنون نیز این روند ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه این شرکت بیمه‌ای همچنین در حوزه بیمه‌های اتکایی فعالیت‌های مناسبی را پیگیری کرده است، اضافه کرد: میزان حضور و گستردگی فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای در حوزه بیمه اتکای به میزان توانمندی آنان در حوزه توان مالی مرتبط می‌شود. در واقع شرکت‌های بیمه‌ای فعال در این حوزه به واسطه توانگری مالی به عنوان پشتوانه مالی دیگر شرکت‌های فعال بیمه‌ای فعالیت می‌کنند.

مرادپور در ادامه بیان کرد: شرکت بیمه ملت سالها است که به دلایل مختلف و ظرفیت‌های بالا با توانگری ۴۰۹ درصد از طرف بیمه مرکزی به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور معرفی و این موضوع نقطه قوت این شرکت در محافل خارجی به حساب می‌آید.

دلایل حضور در نمایشگاه expo ۲۰۲۳

این کارشناس حوزه بیمه با تاکید بر اینکه شرکت بیمه ملت به واسطه ظرفیت بالا در راستای فعالیت‌های بیمه‌ای در بخش‌های بیمه باربری، مسئولیت و انرژی مهندسی در ارتباط با سیستم های پتروشیمی نفت و گاز فعالیت دارد، گفت: این موارد در مشارکت با سیستم‌های خارجی بسیار موثر است.

او همچنین افزود: حضور هیات‌های خارجی در این دوره نمایشگاه بسیار در تقویت ارتباطات خارجی حوزه فعالیت تخصصی بیمه موثر خواهد بود. بسیاری از تجار و مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه از ما درخواست ورود حوزه بیمه‌های باربری داشتند که ما نیز شرکت و نمایندگان کارگزاری را به این افراد معرفی کردیم.

بیمه‌های انحصاری، مزیت رقابتی

کارشناس روابط عمومی بیمه ملت ادامه داد: در کنار ارائه تمامی قالب‌های بیمه‌ای تجاری در بخش‌های مختلف که امکان ارائه آنها در شرکت بیمه ملت وجود دارد مانند بیمه‌های خودرویی در قالب بدنه و شخص ثالث، برخی محصولات و خدمات در این شرکت به صورت انحصاری در اختیار ما قرار دارد که از آن به عنوان مزیت رقابتی یاد می‌شود. در واقع دیگر شرکت‌های بیمه‌ای امکان ارائه این بیمه‌ها را به گروه‌ها و فعالان مختلف ندارند.

او بیان کرد: بیمه دوچرخه‌سواری در قالب یک مزیت رقابتی در فضای بیمه‌های تجاری کشور، سال جاری توسط شرکت بیمه ملت رونمایی شد. در واقع ماهیت دوچرخه‌سواری از طرف ورزشکاران حرفه‌ای رشته دوچرخه‌سواری و تمامی استفاده کنندگان از این وسیله همواره مطرح است و شرکت بیمه ملت امکان پوشش کامل از حوادث دوچرخه سواری را دارد.

خدمات ویژه بیمه‌ای به بازنشستگان

مرادپور ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات ویژه به جامعه بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، ارائه خدمات شرکت بیمه ملت به دیگر افراد جامعه بازنشستگی از جمله افراد بازنشسته تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است.

وی افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در قالب شرایط اقساطی ۱۱ ماهه امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در انواع بیمه‌ها دارند و این یکی از شرایط ویژه بیمه ملت برای این افراد به شمار می‌رود.

این فعال حوزه بیمه‌ای تاکید کرد: این امکان همچنین در قالب اقساط ۹ ماهه برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده که اکنون نیز در حال ارائه است. فراد تحت پوشش صندوق کشوری با ارائه کد بازنشستگی به راحتی امکان استفاده از شرایط اقساط بیمه‌ای را خواهند داشت.

او گفت: این شرکت بیمه‌ای با ۱۴ شعبه استانی در قالب سرپرستی در سطح کشور خدمات دهی به بازنشستگان و دیکر اقشار جامعه را انجام می‌دهد و البته شبکه فروش بیمه ملت حتی در کوچکترین شهرها حضور داشته و ارائه خدمات را انجام می‌دهند. البته شعبات استانی نسبت به استانهای همسایه دارای مرکزیت بیمه‌ای هستند.

مرادپور همچنین از شرکت بیمه ملت به عنوان تنها شرکت تخصصی بیمه‌ای حاضر در نمایشگاه یاد کرد.

کد خبر: 59927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =