صباجهاد جزو ۵ کارگزاری برتر کشور است

فاطمه دشتی، کارشناس پذیرش بورس کالای کارگزاری صباجهاد در ارتباط فعالیت کارگزاری صباجهادگفت: این کارگزاری از زمان تاسیس در سال ۱۳۸۳در حوزه بورس کالا رتبه الف را در اختیار دارد، به این معنی که این شرکت را باید جزو پنج کارگزاری برتر کشور به شمار آورد.

دشتی، امروز دوشنبه هجدهم اردیبهشت در جریان نمایشگاه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو (expo ۲۰۲۳) در گفت‌گو با آتیه آنلاین بیان کرد: کارگزاری صباجهاد زیرنظر صندوق بازنشستگی کشوری ارائه خدمات مختلف و متنوعی را در حوزه‌های مربوط به بازار سرمایه در دستور کار دارد.

او در ادامه افزود: این شرکت کارگزاری در واقع از سال ۱۳۸۳ با حضور در بازارهای مالی و فعالیت‌های حوزه سرمایه کشور به عنوان یکی از فعالان فضای بازار سرمایه در حال خدمات دهی به افراد حقیقی و حقوقی حاضر در این بازارها است.

این کارشناس حوزه بورس کالا در ادامه با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مرتبط با بازار بورس توسط ۱۳ شعبه فعال این کارگزاری در شهرهای مختلف به مشتریان برعهده دارد، بیان کرد: کارگزاری صباجهاد به صورت مستقیم با بورس کالا در ارتباط بوده و ارائه خدمات لازم این نوع فعالیت‌ها را بر عهده دارد.

دشتی تاکید کرد: در واقع یکی از کارکردهای این مجموعه، نقش‌پذیری به عنوان حلقه واسط بورس کالا و مشتریان حقیق و حقوقی است و افراد از طریق این مجموعه کارگزاری امکان عرضه محصولات خود در بورس کالا و خرید محصولات ارائه شده در این بستر را خواهند داشت.

بازاریابی و جذب فعالان حوزه مالی از طریق نمایشگاه

کارشناس پذیرش بورس کالای کارگزاری صباجهاد ادامه داد: معرفی شرکت کارگزاری صباجهاد و بازاریابی در حوزه‌های مالی و بازارسرمایه کشور از اهداف اصلی تعیین شده برای حضور این شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو (expo ۲۰۲۳) است.

او تاکید کرد: همچنین تلاش در راستای جذب افراد برای دریافت خدمات مالی از این کارگزاری با بهره‌مندی از دانش روز و توانمندی و ظرفیت‌های لازم را می‌توان از دیگر اهداف حضور در این دوره از نمایشگاه دانست.

ارائه خدمات متنوع بورسی

دشتی در ادامه اخذ کد بورسی برای مشتریان حقیق و حقوقی، تحلیل کالاهای ارائه و عرضه شده در بورس کالا، ارائه مشاوره به فعالان بازار سهام درباره قیمت‌های خرید، پذیرش و عرضه محصولات در بورس کالا و انرژی، انجام معاملات آتی در حوزه بورس کالا، خرید و فروش انواع محصولات صنعتی معدنی و تمامی محصولات عرضه شده در بورس کالا را بخشی از خدمات کارگزاری صباجهاد معرفی کرد.

وی همچنین بیان کرد: کارگزاری بورسی صباجهاد از عرضه کنندگان پتروشیمی و پلی پروپیلن جم، صبافولاد و خلیج فارس محسوب می‌شود که دیگر کارگزاری‌ها نیز خرید محصولات پتروشیمی جم را از طریق این شرکت انجام می‌دهند.

کد خبر: 59928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =