هدفگذاری دو میلیون دلاری صادرات دارو در سال جاری

سرپرست بازاریابی، فروش و صادرات شرکت داروسازی کاسپین تامین گفت: عمده محصولات صادراتی این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، تاجیکستان، ازبکستان، ارمنستان، عمان و ونزوئلا صادر می‌شود.

علیرضا زاهدی سرپرست بازاریابی، فروش و صادرات شرکت داروسازی کاسپین تامین در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه آنلاین» گفت: با توجه به وضعیتی که در این دو، سه سال گذشته پیش آمد، در کشورهای همسایه در بحث کرونا، عمده محصولات صادراتی ما به سمت خانواده ویتامین‌ها و ضددردها رفت چون بزرگ‌ترین تولیدکننده داروهای تزریقی هستیم و سبد بیمارستانی کاملی داریم.

وی اضافه کرد: حجم دلاری صادرات ما در سال گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار دلار بود، از سویی هدفگذاری صادراتی در سال جاری حدود دو میلیون دلار است و تمام تلاشمان این است که این دو میلیون دلار را تا پایان سال محقق کنیم.

زاهدی در ادامه با اشاره به نقش نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در توسعه بازارهای صادراتی شرکت داروسازی کاسپین تامین گفت: حضور در چنین نمایشگاهی خیلی تاثیر دارد، به عنوان در این نمایشگاه برخی از کشورهای آفریقایی مثل نیجریه، کنیا و اتیوپی که به این‌ها صادراتی به نداشتیم آمدند و ابراز کردند، حاضر به همکاری با ما هستند.

سرپرست بازاریابی، فروش و صادرات شرکت داروسازی کاسپین تامین ادامه داد: این‌ها فکر نمی‌کردند که ایران چنین تکنولوژی‌ داشته باشد برای تولید و ساخت محصولات دارویی، ما با آن‌ها مذاکره کرده و دعوت کردیم که از کارخانه بازدید کنند و خطوط تولیدمان را به آنها نشان دادیم. امیدوارم بتوانیم در اولین فرصت در رویدادهای تجاری این کشورها شرکت کنیم و صادرات خوبی به آن‌ها داشته باشیم.

کد خبر: 59964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =