معرفی نمونه بومی چهار ماده موثره دارویی در حضور رئیس جمهور

در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو) چهار ماده موثره بهینه‌سازی و بومی‌شده توسط متخصصان شرکت دانش‌بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایش گذاشته شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، در بازدید سید ابراهیم رئیسی، در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو) از غرفه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو)، چهار ماده موثره بهینه‌سازی و بومی شده توسط متخصصین شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایش گذاشته شد.

رئیس جمهور در این بازدید بر اهمیت تولید داروهای ضد سرطان تاکید کرد و گفت: بیماران نباید دغدغه تهیه دارو راداشته باشند و باید دارو های تولید داخل با قیمت مناسب در دسترس بیماران مبتلا به سرطان باشد.

در ادامه این بازدید منصور نکویی نیا مدیرعامل شرکت دارویی تامین(تیپیکو) به معرفی شرکت‌های هلدینگ دارویی پرداخت و افزود: در حال حاظر ۳۰ درصد ازداروی مورد نیاز کشور در این مجموعه تولید و تامین می‌شود.

نکویی نیا ادامه داد: با حضور پررنگ شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و فراهم‌شدن بستر مناسب صادرات دارو به کشورهای هدف، اقدامات موثری صورت گرفته است.

کد خبر: 60016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =