انتصاب غلام‌عباس زرمهی به عنوان رئیس شعبه تامین‌اجتماعی شهر بابک

با حکم شیخ شعاعی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، غلامعباس زرمهی یک بار دیگر مسئولیت شعبه تامین اجتماعی شهر بابک را بر عهده گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل استان کرمان، در ادامه انتصابات روسای شعب تامین‌اجتماعی استان کرمان، شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با حضور در محل فرمانداری شهربابک با جلالی، فرماندار این شهر دیدار و غلامرضا زرمهی را به عنوان رئیس شعبه جدید این شهر معرفی نمود.

در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، سازمان تامین‌اجتماعی را به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور معرفی و بیان کرد: ۴۸ درصد مردم استان و بیش از ۵۷ درصد مردم شهر شهربابک تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار دارند.

وی با اعلام این مطلب که در استان با ۲۶ واحد اجرایی، خدمات سازمان تامین‌اجتماعی را به جامعه هدف ارائه می‌دهیم از کسب رتبه دوم شعبات استان توسط شعبه شهربابک در سه ماهه چهارم سال۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این مهم نشان از تعهد و همراهی رئیس و مجموعه کارکنان این شعبه دارد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اشاره‌ای به عدم استفاده این سازمان از بودجه دولتی و پرداخت تعهدات سنگین به جامعه هدف داشت و گفت : از فرماندار محترم تقاضا داریم این سازمان را در راستای اهداف و سیاست‌های خود که همانا خدمت به جامعه بیمه‌شدگان ،کارفرمایان و بازنشستگان خواهد بود با تعامل و همراهی کمک کنند.

جلالی، فرماندار شهربابک با تقدیر از زحمات رئیس سابق و تبریک به رئیس جدید تامین‌اجتماعی این شهر سطح کاری این سازمان را تخصصی و حرفه‌ای اعلام و بیان کرد: در مسیر سخت خدمت به مردم قرار داریم و باید بهترین عملکرد خود را ارائه و در پایان رضایت خداوند و مردم شریف را کسب کنیم.

در پایان دیداری، رئیس سابق شعبه شهربابک با تقدیر از کارکنان خود در همراهی و اقدام جهادی در به ثمر نشاندن پرونده الکترونیک، حوزه بازرسی کارگاه‌ها، نشست‌های آموزشی بازرسی کارگران ساختمانی و کسب رضایت‌مندی تقدیر نمود و تاکید داشت ما به دور از دیدگاه‌های سیاسی مسیر خود را در جهت خدمت رسانی دنبال کرده‌ایم.

کد خبر: 60017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =