زمینه‌های تبادل تجاری بین ایران و هند گسترده است

یک بازرگان هندی فرصت تبادلات تجاری بین ایران و هند را بسیار مناسب توصیف کرد.

جاگاناتا رودی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در آخرین روز از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: نمایشگاه اکسپو فرصت مناسبی برای تبادل تجاری بین ایران و هند است و مناسبات زیادی برای تجارت بین دو کشور وجود دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد زیادی از محصولات در یک محل جمع شده است و به مخاطبان این اجازه را می‌دهد که برای مشارکت در حوزه تجارت برنامه‌ریزی کنند.

این بازرگان که از شهر بنگلور هند در این نمایشگاه حضور دارد، ادامه داد: با تولید کننده‌های زیادی آشنا شدم و همه محصولات را رصد می‌کنم تا ببینم کدام یک از اقلام تولیدی در هند مورد نیاز است و نیز کدام یک از محصولات هند در ایران می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رودی با بیان اینکه در زمینه پتروشیمی نیز فعالیت دارم، افزود: در ایران زمینه‌های مناسب برای تبادل تجاری وجود دارد و من نیز به طور دائم در رفت‌وآمد به این کشور هستم و همه حوزه‌های تجارت را مدنظر قرار می‌دهم.

او با اشاره به نتایج به دست آمده از حضور خویش در این نمایشگاه، اعلام کرد: موفق شده‌ام تا دو قرارداد تجاری با دو شرکت در اصفهان و سمنان منعقد کنم.

کد خبر: 60037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =