همایش سراسری زنان با محوریت «بالندگی، تحکیم خانواده و جوانی جمعیت» برگزار می‌شود

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده از برگزاری نخستین همایش سراسری زنان با محوریت «بالندگی، تحکیم خانواده و جوانی جمعیت» با حضور مشاوران امور زنان و خانواده ادارات کل و مدیریت‌ درمان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

شکیبا محبی‌تبار در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اعلام کرد که این‌همایش فردا (۲۴ اردیبهشت‌ماه) با خیرمقدم و سخنرانی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و سخنرانی امام جمعه‌تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور آغاز می‌شود.

محبی‌تبار با اشاره به اینکه در این همایش مشاوران امور زنان و خانواده ادارات کل و مدیریت درمان سراسر کشور حضور دارند درباره ریز برنامه‌های اولین روز همایش گفت: فردا علاوه بر برگزاری نشست تخصصی «چالش‌های مرتبط با حوزه زنان» و کارگاه آموزشی «مبانی تحکیم بنیان خانواده»، یکی از سخنرانان «کارآمدی جمهوری‌ اسلامی در تحقق حقوق زنان و خانواده و آینده‌نگاری موضوعات زنان و خانواده در راستای بیانیه گام دوم انقلاب» را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

مشاور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درباره برنامه‌های روز دوم این همایش گفت: سخنرانی انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان‌ و خانواده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی «عفاف و حجاب از منظر حاکمیتی» و «مدیریت فضای مجازی در خانواده ویژه زنان» از عمده‌ترین برنامه‌های روز دوشنبه ۲۵ اردیبشت ماه همایش موردنظر هستند.

همایش سراسری دو روزه زنان با محوریت «بالندگی، تحکیم خانواده و جوانی جمعیت» ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر: 60077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =