افتتاح بخش رادیولوژی پلی‌کلینیک تاج‌الدین در اصفهان با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان

بخش رادیولوژی پلی کلینیک شادروان عبدالرحمن تاج‌الدین، با اعتبار بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان و با حضور مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، همزمان با هفته روابط‌عمومی و ارتباطات، بخش رادیولوژی پلی‌کلینیک تخصصی شادروان عبدالرحمن تاج الدین با حضور نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، رییس حوزه علمیه شهرستان، اعضای خانه کارگر و مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان افتتاح شد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: با توجه به جمعیت بیمه شده و تراکم جمعیت این شهرستان کمبود پزشک متخصص و نوبت‌دهی از مشکلات اصلی پلی کلینیک شادروان عبدالرحمن تاج‌الدین است.

حجت الاسلام نقدعلی درباره احداث درمانگاه در شهر "درچه" بیان کرد: پیگیری لازم برای جانمایی و تحویل یک قطعه زمین مناسب انجام شده که امیدوارم به زودی زمین تحویل سازمان شود تا عملیات اجرایی هرچه زودتر شروع شود.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان نیز ضمن خوشامد گویی به مدعوین گفت: مهمترین دغدغه فعلی مدیریت درمان، کمبود پزشک متخصص است که این مسئله یک مسئله کشوری بوده و امیدورام با مدیریت دولت و مسئولان سازمان این مشکل نیز مرتفع شود.

رجالی ادامه داد: عدم عرضه و تقاضا در بخش درمان و گرانی درمان در بخش خصوصی یکی از علل شلوغی درمانگاها و بیمارستانهای تامین‌اجتماعی استان اصفهان است.

وی گفت: خوشبختانه در دولت مردمی و انقلابی موفق به خرید دستگاه رادیولوژی و راه‌اندازی این بخش با هزینه بالغ بر سه و نیم میلیاردتومان در پلی کلینیک شادروان عبدالرحمن تاج‌الدین شدیم.

رجالی با اشاره به استقرار دستگاه تمام دیجیتال رادیولوژی و OPG( رادیوگرافی دندان) افزود: استقرار این دستگاه‌ها مشکلات مردم این شهرستان و درصد زیادی از بیماران ارجاعی از غرب استان را بر طرف کرده و دیگر نیازی نیست که مسافت طولانی را تا مرکز استان طی کنند.

در پایان مدیردرمان با حضور در بین مراجعین پلی کیلنیک از نزدیک در جریان مشکلات بیمه‌شدگان قرار گرفت.

کد خبر: 60220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =