تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: قرارگاه جوانی جمعیت، آغازی برای یک حرکت تحولگرا و تعالی‌بخش در نظام سلامت و جمعیت پویا و سالم است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری در نخستین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت اداره کل کار استان، هدف از ایجاد این قرارگاه را تدوین برنامۀ عملیاتی در راستای ارتقاء سلامت و جوانی جمعیت، هماهنگی‌های بین دستگاهی جهت اجرای مستمر فرآیندهای مرتبط با اجرایی‌سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پایش و نظارت بر برنامه‌ها در این حوزه عنوان کرد.

پیشکاری از تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل این قرارگاه خبر داد و گفت: برگزاری جلسات توجیهی و تبیین برنامه های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پیگیری مواد مختلف قانون تعالی خانواده و جوانی جمعیت از دستگاه های متولی و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان ، تشویق مالی کارکنانی که در سال۱۴۰۰ ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند و... از جمله شاخص‌ترین برنامه‌هایی است که در این راستا عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: در این قانون همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های زیرمجموعه دولت موظف شده‌اند تا دستورالعمل‌ها، برنامه‌ها و منشورهای مرتبط با خانواده، فرزندآوری و جمعیت را در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه کرده و در زمان مقرر ارائه کنند.

کد خبر: 60235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =