برگزاری کارگاه "نکات تاثیرگذار بیمه تامین‌اجتماعی بر شرکت‌های تعاونی" در خوزستان

در ادامه تعامل با شرکا و ترویج خدمات سازمان‌تامین اجتماعی، کارگاه آموزشی "نکات تاثیرگذار بیمه تامین‌اجتماعی بر شرکت‌های تعاونی" برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، با حضور ضیاء صباغ، معاون منابع بیمه‌ای اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان و روسای ادارات تخصصی اداره کل استان و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، کارگاه آموزشی "نکات تاثیرگذار بیمه تامین‌اجتماعی بر شرکت‌های تعاونی" در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

در این کارگاه که با همکاری و مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین‌اجتماعی استان با هدف گره‌گشایی از مسائل و مشکلات بیمه‌ای تعاونی‌ها برگزار شد، معاونان و رؤسای وصول حق بیمه سازمان تامین‌اجتماعی به تشریح مسائل و قوانین بیمه‌ای مربوط به تعاونی‌ها پرداختند.

در جریان این نشست اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن اشاره به نقش تعاون در رفع مشکل اشتغال و اقتصاد جامعه بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مربوط در کمک به پویایی و توانایی تعاونی‌ها تاکید کرد.

وی خواستار عزم و تلاش جدی به عنوان متولیان بخش تعاون در جهت رسیدن به سهم ۲۵ درصدی این حوزه در اقتصاد شد.

در انتها مدیران عامل شرکت‌های تعاونی ابهامات و مشکلات مبتلابه شرکت‌های خود را در زمینه مسائل بیمه‌ای مطرح کردند که توسط مسئولان حاضر پاسخ داده شد.

کد خبر: 60245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =