صندوق کارآفرینی امید هم راستا در مسیر اشتغال‌زایی جامعه هدف سازمان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: یکی از ماموریت‌های ما و بانک کارآفرینی امید تخصیص اعتبارات اشتغال در مسیر صحیح برای جامعه هدف سازمان بهزیستی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان، در راستای استفاده از تسهیلات خوداشتغالی و اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف، سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی صمیمانه با یاسر پرورش، معاون صندوق کارآفرینی امید استان در زمینه استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه جهت توانمندسازی و خروج مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت دیدار و گفتگو کرد .

جهانشاهی با قدردانی از تعامل و همراهی موثر صندوق کارآفرینی امید در زمینه اعطای تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان سازمان بیان کرد: فراهم نمودن زمینه اشتغال مددجویان یکی از ماموریت‌ها و رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی به شمار می‌رود و باید از ظرفیت و زیرساختهای فراهم شده توسط بانک‌های عامل در این زمینه استفاده کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۲ گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری بین پارک علم و فناوری و مراکز آموزش عالی به منظور معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی و جایگزین کردن آن با طرح‌های کارفرمایی است .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود: با توجه به مشکلات عدیده جامعه هدف سازمان بهزیستی و درخواست‌های زیاد آنان در زمینه‌های مختلف با توجه به نوع شرایط ویژه مددجویان، یکی از ماموریت‌های ما و بانک کارآفرینی امید باید تخصیص اعتبارات اشتغال در مسیر صحیح و به منظور ایجاد اشتغال پایدار باشد .

معاون بانک صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این نشست بیان کرد : تعامل و خدمت به اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه بویژه مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی همواره مایه مباهات و افتخار صندوق کار آفرینی امید بوده و خواهد بود و امیدواریم در این مسیر هم راستا بتوانیم گام‌های موثر و تاثیرگذاری را در زمینه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی برداریم.

کد خبر: 60334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =