افتتاح دو بخش در بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول

دو بخش مراقبت‌های ویژه و جراحی بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، در آستانه چهارم خرداد ماه سالروز مقاومت و پایداری دزفول، دو بخش مراقبت‌های ویژه و جراحی بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول با حضور هدایت‌اله عبدی زاده، مدیر درمان، احمد آوایی؛ نماینده مردم دزفول، علیرضا خردمند؛ فرماندار، قاضی دزفولی؛ امام جمعه، امیر صادق ایران باستان؛ رییس بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول و جمعی از مسوولان شهری و استانی طی مراسمی افتتاح شد.

هدایت‌اله عبدی‌زاده گفت : بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول در حال تکمیل است و باید از این پس به دنبال ارتقای خدمات درمانی به مردم در این بیمارستان باشیم.

وی افزود: سازمان‌تامین اجتماعی بعد از استان تهران، در خوزستان گسترده‌ترین خدمات را ارایه می‌کند.

عبدی‌زاده ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی در خوزستان دارای ۳۳ مرکز درمانی است که از این تعداد هفت بیمارستان ملکی و یک بیمارستان هلدینگ در سطح استان فعالیت دارند .

رییس بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول نیز در این مراسم بیان کرد: در ادامه روند رو به رشد بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول، علاوه بر بخش‌های بستری و واحدهای متعددی که در گذشته فعال شده‌اند امروز نیز دو بخش دیگر به مجموعه این بیمارستان اضافه شد.

امیر صادق ایران باستان افزود: این بخش‌ها شامل بخش بستری جراحی با ظرفیت ۱۹ تخت و بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) با ظرفیت ۴ تخت مصوب است ضمن اینکه درمانگاه بیهوشی بیمارستان نیز از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در این بیمارستان رخ داده و گام‌های ارزشمندی برداشته شده، گفت: این اقدامات ارزنده مرهون لطف خداوند، روحیه جهادی پرسنل بیمارستان و حمایت مسئولان بوده است.

کد خبر: 60346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =