ارائه بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به معلولان قزوینی

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین از ارائه ۵۰ هزار و ۸۲۰ نفر ساعت، آموزش مهارتی با هدف کمک به اشتغالزایی معلولان استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، علی طاهرخانی با اعلام این خبر افزود: این میزان آموزش مهارتی به ۱۱۰ معلول قزوینی ارایه شد که ۱۷ نفر از آن‌ها مرد و سایر زن بودند.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه‌ریزی لازم برای ارایه آموزش‌های مهارتی به معلولان استان قزوین انجام شده است گفت: آموزش‌های مهارتی ارایه شده به این قشر متناسب با توانمندی‌ها و علایق آن‌ها و متناسب با نیازهای بازار کار است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین، یکی از بزرگترین دغدغه‌های معلولان را یافتن فرصت شغلی دانست و گفت: این قشر به دلیل عدم برخورداری از مهارت‌های شغلی در یافتن شغل مناسب دچار مشکل هستند، اما با فراگیری آموزش‌های مهارتی شانس خود را برای حضور در بازار کار افزایش می‌دهند.

طاهرخانی بیان کرد: آموزش‌های مهارتی ویژه اقشار آسیب‌پذیر در دولت سیزدهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است و بخش زیادی از مهارت‌های تعریف شده به این اقشار اختصاص یافته است.

کد خبر: 60383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =