تعاونی مسکن کارگری، در شهرستان رومشکان راه‌اندازی خواهد شد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی تعاونی مسکن کارگری در شهرستان رومشکان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مسکنی در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری رومشکان برگزار شد، بیان کرد: ظرفیت‌های منطقه زاگرس را به خوبی می‌شناسم و باید دست به دست هم دهیم و از این ظرفیت‌ها بهره‌وری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رومشکان به عنوان پایلوت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده است، افزود: متاسفانه در این شهرستان یک کارخانه یا واحد تولیدی بزرگ وجود ندارد. هم اکنون کشت و صنعت خرم‌آباد ۷۰۰ کارگر ثابت دارد و می‌شد کارهایی نظیر این مجتمع در شهرستان ایجاد کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فاصله ۲۰ سال عقب‌ماندگی در این استان باید با کار جهشی جبران شود تا شاخص‌ها تکانی بخورد اضافه کرد: طی سه ماه تعاونی ایجاد و امروز نیز چندین تعاونی را افتتاح کردیم و پیگیر مشکلات تعاونی‌های ایجاد شده هستیم.

وی ادامه داد: نسبت به جذب اعتبارات تعاونی اقدام نشده است و اعضای شورای اداری شهرستان باید تصمیم‌گیری کند. زیرا در معاونت تعاونی وزارت کار، مشکل اعتباری نداریم و تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز می‌توانیم تسهیلات برای ایجاد تعاونی‌ها به استان بپردازیم؛ امیدواریم بتوانیم الگوی موفقی در شهرستان رومشکان ایجاد کنیم.

مسکنی گفت: چنانچه فرمانداری شهرستان، زمین مورد نیاز را تامین کند تعاونی مسکن کارگری را در شهرستان راه‌اندازی خواهیم کرد.

کد خبر: 60475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =