تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت وام‌های کم‌بهره در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت یک‌ هزار میلیارد تومانی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های کم‌بهره در بخش مشاغل خانگی تخصیص یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف تسریع یافته است، گفت: سال ۱۴۰۱ تعهد ایجاد اشتغال ۲۱ هزار و ۶۷۴ نفر برای استان بوشهر ابلاغ شد که با تأکید استاندار بوشهر به ۳۰ هزار فرصت شغلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اشتغال‌زایی ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد گفت: این میزان اشتغال نسبت به تعهد و سهمیه ابلاغی، بیش از ۱۴۰ درصد افزایش یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲ استان را ۱۸ هزار و ۳۳۱ فرصت شغلی اعلام و بیان کرد: در این راستا با تأکید استاندار بوشهر برای اشتغال ۲۵ هزار نفر در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

کشاورزی با بیان اینکه استان بوشهر در تحقق اشتغال در سال گذشته رتبه سوم کشوری کسب کرد افزود: سال ۱۴۰۱ در بخش مشاغل خانگی ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه پرداخت شد و امسال تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های کم بهره تخصیص یافته است.

وی از پرداخت و توزیع یک‌ هزار میلیارد تومانی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: این تسهیلات از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه در حال توزیع است که تحول شگرف در این عرصه ایجاد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر این استان را قطب تولید اشتغال و بهشت طرح‌های اشتغال‌زایی نام برد و افزود: فراخوان ۱۰ هزار اشتغال در شرکت‌ها و صنایع حوزه وزارت نفت و یک‌هزار نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شده که اولویت با نیروهای بومی استان بوشهر است.

کد خبر: 60493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =