شرط تامین‌اجتماعی برای استفاده کارفرمایان استان مرکزی از بخشودگی جرائم

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: کارفرمایانی که بدهی قطعی به سازمان دارند در صورتی که نسبت به لیست بیمه‌شدگان در اسفند ماه ۱۴۰۱ حفظ یا افزایش اشتغال داشته باشند می‌توانند تا ۱۰۰ درصد از بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا حسینی با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و در سال‌های اخیر حمایت خوبی از تولید داشته است گفت: در استان مرکزی ۲۳ هزار و ۶۰۰ کارگاه فعال وجود دارد که این تعداد کارگاه نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش داشته است، همچنین در این استان ۸۶۶ میلیارد تومان بدهی قطعی کارفرمایان وجود دارد که ۴۶۰ میلیارد تومان آن در حال پرداخت است.

حسینی ادامه داد: این سازمان بر اساس مصوبه هیات وزیران در راستای حمایت از تولید و حفظ اشتغال مبادرت به صدور بخشنامه‌ای کرده است. بر اساس این بخشنامه، کارفرمایانی که بدهی قطعی به سازمان دارند در صورت پرداخت اصل حق بیمه از خردادماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ مرداد امسال می توانند تا ۱۰۰ درصد از بخشودگی جرائم برخوردار شوند البته به این شرط که نسبت به لیست بیمه‌شدگان در اسفند ماه ۱۴۰۱ حفظ یا افزایش اشتغال داشته باشند.

وی افزود: اگر کارفرمایان توان پرداخت این بدهی به صورت یکجا را ندارند می توانند به صورت اقساط ۱۲ ماهه با همان شرط مذکور پرداخت کنند.

کد خبر: 60527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =