ضرورت اهتمام ویژه در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در دومین جلسه طرح کالابرگ الکترونیک بر ضرورت اهتمام ویژه در اجرای این طرح تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، دومین جلسه طرح کالابرگ الکترونیک به ریاست بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و با حضور مدیران و روسای ستادی و شهرستان‌های تابعه و نمایندگان فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای برگزار شد.

در این نشست رحیم‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام ویژه مجریان طرح کالابرگ الکترونیک در استان، اجرای موفق این طرح را ماموریت و رسالت مهم وزارت متبوع خواند و گفت: اکنون با اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مناسب در سطح استان شاهد از بین رفتن دغدغه شهروندانی هستیم که پیش‌تر از قطعی یارانه خود نگران بودند.

وی افزود: با توجه به یک سری برنامه‌هایی که در حوزه اقتصاد طراحی و ترسیم شده است اکنون بر استفاده طرح کالابرگ تاکید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک بصورت پایلوت در چند استان بیان کرد: استان اردبیل از چندین ماه پیش شرکت‌های بزرگ فروشگاهی را به سامانه و کارت خوان‌ها در تمام نقاط استان اعم از مرکز استان، شهرستانها، بخش و دهستان و روستاها مجهز نموده و با پیگیری‌های مستمر همکاران ایراد و اشکالات پیش رو برطرف شده است.

رحیم‌زاده با اشاره بر اهمیت و ضرورت اجرای موفق طرح به اعضای حاضر در نشست گفت : تاکید مقام عالی وزارت و معاون رفاه اجتماعی وزارت متبوع بر این مهم است که اطمینان حاصل شود اولا در تمامی نواحی استان حتی در کوچک‌ترین بخش و روستا، فروشگاه‌های مجهز به سامانه اجرای طرح، دائر شده باشد تا شهروندان برای استفاده از طرح مجبور به مسافرت به دیگر مناطق نباشند، ثانیا تمامی اجناس تعیین شده در فروشگاه‌های مدنظر موجود باشد و با بازدیدهای مستمر می توان این شرایط را برای خانوارها فراهم کرد .

در ادامه هریک از فروشگاههای مدعو در جلسه ازجمله شرکت پارسیان با ۴۲۵ فروشگاه فعال، شرکت پرداخت نوین با ۹۰ فروشگاه فعال، شرکت ایران کیش با ۷۰ فروشگاه و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با ۶۷ شرکت فعال در اجرای این طرح نسبت به ارائه گزارش وضعیت خرید شهروندان و برنامه های آتی برای افزایش تعداد فروشگاه پرداختند.

کد خبر: 60591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =