هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، حمایت از دهک‌های درآمدی پایین است

مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: دولت با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تصمیم بر حمایت از سه دهک درآمدی پایین جامعه دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سجاد اوجاقلو در جلسه طرح ملی کالابرگ الکترونیکی و استقرار سامانه شما(شبکه ملی اعتبار) که با هدف هماهنگی اولیه نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در محل اتاق اصناف استان برگزار شد، افزود: برنامه دولت در گام نخست، عرضه ۱۰ کالای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به جای پرداخت نقدی یارانه البته به صورت اختیاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال راه‌اندازی و آموزش برنامه‌های کاربردی لازم از جمله «شما» (شبکه ملی اعتبار) است تا از این طریق ابتدا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در ادامه همه فروشگاه‌ها این برنامه را نصب کنند و به شهروندان خدمات ارائه دهند.

اجاقلو در ادامه بیان کرد: خانواده‌هایی که در دهک یک تا ۹ قرار دارند و تاکنون یارانه دریافت کرده‌اند مشمول دریافت اعتبار طرح کالابرگ الکترونیک می‌شوند.

هم افزایی دستگاه‌های استان در اجرای مطلوب طرح کالابرگ الکترونیکی ضروری است و امیدواریم این طرح در حد مطلوبی در استان عملیاتی شود.

کد خبر: 60670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =