بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی سازمان تامین‌اجتماعی اردبیل در سال جاری

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل گفت: توسعه، عمران و ساخت‌وساز پروژه‌های درمانی سازمان تامین‌اجتماعی استان، براساس زمان‌بندی تعیین شده در سال‌جاری انجام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی سبلان اردبیل با حضور عباس موسوی؛ مشاور مدیرعامل سازمان در امور درمان، افشین شیرزاده؛ مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، مهدی نیک سیرت؛ مدیردرمان و روسای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان و همکاران و برخی مسئولان استانی و تعداد کثیری از کارکنان بیمارستان سبلان در سالن اجتماعات برگزار شد.

در این مراسم غفور شاهی زارع، رئیس بیمارستان سبلان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در دوران تصدی مسئولیت گفت: کیفیت ارائه خدمات درمانی را متناسب با وضعیت کارکنان و بیماران افزایش دادیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست احداث این بیمارستان که با برخی مشکلات در روند ساخت‌وساز مواجه بود افزود: با برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات متعدد با پیمانکاران از اواخر سال گذشته فعالیت عمرانی خود را با سرعت مناسب پیش می‌بریم.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل: خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ارتقا می‌یابد

افشین شیرزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند شاهی زارع و کارکنان بیمارستان سبلان در ارائه خدمات درمانی به مردم و بیمه‌شدگان سازمان بیان کرد: همدلی، کارآمدی، تعهد، تخصص کاری و انسجام در بین همکاران بیمه و درمان در ارائه خدمات به مردم محسوس است که با تلاش و کوشش همکاران این دو بخش در سطح استان خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان ارتقاء خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای رفاه اجتماعی و سالم‌سازی محیط کاری همکاران بیمه و درمان برنامه‌های هدفمند داریم افزود: برای این منظور محل ساختمان اسناد پزشکی جهت ساخت مجتمع رفاهی کارکنان سازمان به اداره کل تامین‌اجتماعی سابق انتقال می‌یابد.

وی در پایان پروژه‌های هتل ۵ ستاره سازمان در سرعین، درمانگاه شماره دو اردبیل، ساختمان شعبه تامین‌اجتماعی پارس آباد و ساختمان جدید اداره کل تامین‌اجتماعی استان را جزو پروژه‌های تاثیرگزار در پیشرفت و توسعه استان در حوزه بیمه‌ای و درمانی عنوان کرد.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی اردبیل: سبلان،بزرگترین مرکز درمانی سازمان در استان است

نیک سیرت، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل در این مراسم، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده کلیه کارکنان این بیمارستان که به‌عنوان بزرگترین مرکز درمانی سازمان در سطح استان است گفت: پذیرش مسئولیت بیمارستان سبلان در چنین شرایطی که با مشکلات زیادی از بابت منابع انسانی و احداث پروژه‌ها مواجه بود کاری سخت و طاقت‌فرسا بود که در آن شرایط شاهی زارع، به‌خوبی توانست بسیاری از مسائل و مشکلات را به طورمناسب حل و فصل کند.

مدیردرمان استان افزود: پروژه‌های درمانگاه عمومی و تخصصی، توسعه بخش فیزیوتراپی، ارتقاء هتلینگ بخش اطفال بیمارستان سبلان، درمانگاه شماره دو اردبیل، درمانگاه شهرستان نمین، براساس زمان‌بندی تعیین شده در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی احداث ساختمان درمانگاه شهرستان‌های خلخال، گرمی و بیله سوار را در سال جاری شروع خواهیم کرد.

در انتهای این مراسم، با اهدای لوح سپاس از خدمات غفور شاهی زارع، تقدیر و حکم سرپرستی بیمارستان سبلان به دکتر پیمان منصوری اعطا شد.

کد خبر: 60696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =