۳۹ درصد از جمعیت کرمانشاه، تحت پوشش تامین‌اجتماعی است

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با استاندار با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی گفت: ۳۹ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمانشاه در دیدار با محمدطیب صحرایی،استاندار گزارشی از عملکرد و خدمات این اداره کل به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه کرد.

کاکایی با اشاره به قوانین و بخشنامه‌های سازمانی و تعامل سازنده این سازمان با مجموعه اداری استان گفت: سازمان تامین‌اجتماعی همواره خود را همراه دولت در ارائه خدمات بهینه به آحاد جامعه می‌داند و در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به خدمات ارائه شده به شرکای اجتماعی این سازمان در استان اشاره و اظهار کرد: ۳۹ درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان تحت پوشش و چتر حمایتی سازمان تامین‌اجتماعی هستند که از خدمات متنوع آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به پوشش بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی آمار مستمری‌بگیران استان را ۸۲ هزار نفر و بیمه‌شدگان اصلی را ۲۶۱ هزار نفر اعلام کرد.

کاکایی در بخش دیگری از گزارش اعلامی خود به استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات برجسته این سازمان در راستای استقرار دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی مخاطبین به خدمات مورد نظر بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۴۰ خدمت اصلی این سازمان به صورت غیر حضوری انجام شده و شرکای اجتماعی می توانند خدمات مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری به شعب و در بستر سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس es.tamin.ir دریافت کنند.

کد خبر: 60707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =