تدوین سند ارتقای تولید و اشتغال در خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: سند ارتقای تولید و اشتغال استان در دست تدوین است که نقشه راه توسعه اشتغالزایی را مشخص می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد راضی جلالی در این باره بیان‌ کرد: هفته گذشته با دستگاه‌های متولی اشتغال و تولید خوزستان به منظور ارائه برنامه‌های تخصصی مکاتبه شد که قرار شد بر اساس نگاه هر دستگاه، اولویت‌ها مشخص و نقشه راه برای ارتقای اشتغال استان تدوین شود.

وی افزود: قرار است در قالب یک کمیته علمی متشکل از دانشگاهیان، نخبگان، دانش‌بنیان‌ها و صنعتگران، نظرات دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و با نگاه تخصصی و علمی اولویت‌های استان در حوزه تولید واشتغال مشخص شود.

راضی جلالی ادامه داد: اولویت‌ها در قالب سند ارتقای تولید و اشتغال تدوین می‌شود و نقشه راه دستگاه‌ها و وظیفه هرسازمان و دستگاه مشخص خواهد شد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: بانک اطلاعاتی اشتغال نیز در حال جمع‌آوری است که جمعیت افراد بیکار، نوع مهارت‌ها و ...را تعیین کرده و متناسب با آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان نیز در نشست شورای اشتغال، طرح آمایش سرزمینی را، راه توسعه استان دانست و گفت: باید جایگاه گردشکری، تولید، صنعت و همچنین کشاورزی در اقتصاد استان مشخص و برای آن یک برنامه اصولی پیاده شود تا دستگاه ‌های اجرایی بر اساس آن حرکت کنند.

کد خبر: 60721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =