بیش از ۳۳ هزار نفر به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی استان همدان افزوده شد

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان گفت: سال گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان استان اضافه شد که عمدتا از دانشجویان بودند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دیدار با رییس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: بیش از ۲۶۲ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش سازمان هستند که با احتساب افراد تبعی به بیش از ۸۱۰ هزار نفر می رسد.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین هزینه سازمان در بخش تعهدات بلندمدت است افزود: بیش از ۹۰ هزار نفر از سازمان تامین‌اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند که ماهیانه هزینه هنگفتی به سازمان تحمیل می‌شود.

جمور افزود: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر به جمعیت بیمه‌شدگان استان افزوده شد که این بیمه‌شدگان در قالب طرح بیمه خانوار ایرانی و عمدتا از دانشجویان بودند.

در این جلسه ادامه استقرار شعبه سه همدان درساختمان ملکی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث وگفتگو قرار گرفت و مقرر شد تصمیماتی در این باره اتخاذ شود. همچنین بیمه دانشجویان از دیگر موضوعات مطرح شده بود که مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر: 60758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =