تاکیدات مدیرعامل شستا درباره مبارزه با گرانفروشی لاستیک

مدیرعامل شستا با تاکید بر اهمیت تامین سریع تایر از مسئولان گروه صنعتی بارز خواست مانع سودجویی و گرانفروشی این کالا شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از بارز، بیستمین مرکز فروش مستقیم محصولات بارز در سیرجان با حضور ابراهیم بازیان (مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی)، مسعود اسم‌خانی (مدیرعامل تاپیکو)، جمال میرزایی (مدیرعامل گروه صنعتی بارز) و جمعی از مدیران و اعضای هیئت‌مدیره بارز در شهر سیرجان افتتاح شد.

ابراهیم بازیان (مدیرعامل شستا) در حاشیه افتتاح بیستمین مرکز فروش مستقیم تایر در سیرجان با اشاره به اهمیت نوآوری در فروش، از مدیران گروه صنعتی بارز خواست با بررسی شرایط فعلی با بهترین و سریع‌ترین روش، تایر موردنیاز مردم را تأمین کرده و مانع سودجویی، گران‌فروشی شده و تورم موجود در این حوزه را مهار کنند.

جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز نیز با اعلام برنامه گروه برای مبارزه با تورم و افزایش قیمت تایر در بازار آزاد از فروش اینترنتی حدود 400 هزار حلقه تایر در سه‌ماهه گذشته فقط به‌صورت اینترنتی خبر داد که این عرضه سنگین توانسته بخش بزرگی از نیاز مصرف‌کنندگان واقعی را تأمین کند.

وی با اشاره به وضعیت بازار گفت: این گروه تا مهار تورم و کاهش قیمت بازار با قدرت به ورود مستقیم و فروش اینترنتی بدون محدودیت ادامه خواهد داد.

میرزایی با اشاره به محدودیت‌های پستی برای ارسال مرسولات که بعضاً با دو ماه تأخیر انجام شده است از بررسی روش‌های جایگزین برای توزیع با سرعت حداکثر یک‌هفته‌ای خبر داد.

در این افتتاحیه ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا، ضمن تشکر از مدیران گروه صنعتی بارز برای عرضه بدون واسطه، مستقیم و با قیمت مصوب به مردم از آنها خواست به جد دنبال حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم به مردم باشند تا شعار سال به‌صورت عملی در این گروه تبلور یابد.

بازیان وظیفه بارز را رشد تولید و کاهش تورم باعرضه اینترنتی برشمرد و از مدیران این مجموعه خواست تلاش کنند که با کاهش قیمت تایر در بازار آزاد دل رهبری و مردم را شاد کنند.

کد خبر: 60807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =