رتبه برتر مهارت‌آموزی سربازان وظیفه به فنی‌وحرفه‌ای بوشهر رسید

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر گفت: براساس ارزیابی قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح، این اداره کل با ارائه آموزش‌های مهارتی به هفت هزار و ۵۰۰ سرباز بهترین عملکرد در مهارت‌آموزی سربازان را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه بیش از یک‌صد کارگاه مهارت‌آموزی در مجموعه‌های نیروهای مسلح استان بوشهر وجود دارد گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری در راستای توسعه مهارت‌آموزی در یگان‌های نظامی، این کارگاه‌ها به ۱۳۰ کارگاه در حرفه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بر اساس رصد اشتغال مهارت‌آموختگان، ۶۰ درصد سربازان مهارت دیده استان بوشهر وارد بازار کار شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی سربازان با آموزش‌های کارآمد مبتنی بر مشاغل نو افزود: از سال ۹۶ همزمان با آغاز به کار قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه تاکنون ۳۰ هزار و ۴۰۰ نفر از سربازان وظیفه این استان موفق به فراگیری آموزش‌های مهارتی شده‌اند.

دراهکی اضافه کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مهارت‌آموزی و توانمندی نسل جوان و به‌ویژه سربازان تأکید دارند، ما نیز همه توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در کارگاه‌های مهارت آموزی، حداقل ۹۰ رشته شغلی به سربازان ارائه می‌شود گفت: مهارت‌آموزی سربازان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در حین خدمت سربازی، زمینه را برای جذب آنان در بخش تولید فراهم می‌کند.

کد خبر: 60824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =