ویزیت رایگان عشایر در منطقه شاه جهان اسفراین

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی از اعزام بیش از ۱۳ تیم تخصصی به مناطق محروم استان جهت ویزیت رایگان بیماران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی،سعید صدرمنش در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۳ تیم تخصصی به مناطق محروم استان جهت ویزیت رایگان بیماران اعزام شده‌اند گفت : در این اردوها تعداد یک‌هزار ویزیت توسط پزشکان متخصص و عمومی، ۵۰۰ نوع خدمت دندانپزشکی و حدود ۷۰۰ خدمت سرپایی ارائه شده است .

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی یکی از راه‌های اجرای عدالت درمانی در مناطق کم‌برخوردار و محروم را اعزام تیم‌های تخصصی در قالب اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: در این اردوهای جهادی تمامی خدمات تخصصی پزشکی، مشاوره و دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

این اردوی جهادی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان در مناطق صعب العبور کوه‌های شاه جهان اسفراین صورت گرفت و حدودا ۲۵۰ نوع خدمت به عشایر ساکن در این مناطق ارائه شد.

کد خبر: 60836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =