ارتقای ۱۰ رتبه‌ای مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گلستان

مدیردرمان تامین‌اجتماعی گلستان از ارتقای ۱۰ رتبه‌ای این مدیریت در سطح ملی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون‌ این مدیریت جزو ۶ رتبه برتر کشور است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، رمضان‌ زینلی در همایش بازنشستگی، خانواده و جوانی جمعیت ویژه کارکنان بازنشسته‌ مراکز درمانی تامین‌اجتماعی شرق گلستان با اعلام این خبر افزودد: مدیریت درمان این استان در سال گذشته رتبه برتر در درمان غیرمستقیم را هم کسب کرد.

وی از برنامه‌ریزی و انجام امور اداری ساخت درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی در شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، رامیان، گرگان و آق‌قلا خبر داد و گفت: عملیات خرید زمین در این شهرها پایان یافته و مرحله تهیه نقشه و مناقصه برای تعیین پیمانکار در حال انجام است.

مدیردرمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: طی ۱۸ ماه گذشته همچنین در برخی شهرهای استان مانند "علی آبادکتول، بندرترکمن و بندرگز" درمانگاه راه‌اندازی شده یا طرح توسعه آن انجام شده است.

بازسازی اورژانس بیمارستان تامین‌اجتماعی گنبد کاووس

زینلی گفت: در گنبدکاووس علاوه بر ساخت درمانگاه تخصصی، واحد اورژانس بیمارستان تامین‌اجتماعی هم با هزینه ۵۰ میلیارد تومان بازسازی می‌شود.

وی افزایش تعداد تخت‌ در برخی بخش‌های بیمارستانی و پیگیری خرید و تخصیص دستگاه‌های تشخیص پزشکی ام‌آرآی را از دیگر اقدامات انجام شده طی ۱۸ ماه گذشته ذکر کرد و گفت: حوزه‌ درمان از بخش‌های ارزشمند است که از تلاش همکاران قدردانی می‌کنم.

سرپرست بیمارستان خاتم الانبیاء تامین‌اجتماعی گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: در قالب سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تلاش داریم با ظرفیت‌های این مرکز درمانی از جمله افزایش تعداد تخت‌های اتاق عمل از دو به پنج تخت، بخش آی‌سی‌یو از هشت به ۱۲ تخت، دو برابر کردن تعداد پزشکان متخصص و افزایش دو برابری شمار عمل‌های جراحی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف را ارتقا دهیم.

محمدرضا حسین‌پور افزود: با تصویب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به زودی عملیات بازسازی بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس آغاز می‌شود.

۴۱ درصد از جمعیت گلستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیرکل تامین‌اجتماعی گلستان هم با قدردانی از زحمات قشر بازنشسته این سازمان گفت: اکنون ۴۱ درصد جمعیت این استان معادل ۸۶۰ هزار نفر عضو خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی هستند.

قربان زنگانه افزود: تامین‌اجتماعی گلستان با راه‌اندازی شعبه شهرستان گالیکش که اخیرا انجام شد، تعداد شعب خود را به ۱۶ شعبه افزایش داد ضمن اینکه هشت شعبه کارگزاری و چهار شعبه اقماری هم دارد.

در این مراسم که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، از بازنشستگان مراکز درمانی و اداری تامین‌اجتماعی هفت شهرستان واقع در شرق استان گلستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر: 60870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =