اهدا ۳۰۰ دستگاه کولر و ۱۰۰ دستگاه یخچال به مددجویان بهزیستی آبادان

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۳۰۰ دستگاه کولر ، ۱۰۰ دستگاه یخچال و کمک هزینه ۷۷ عدد ویلچر به مددجویان بهزیستی آبادان اهدا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی خوزستان، در مراسمی که روز گذشته با همکاری بهزیستی، فرمانداری، سپاه پاسداران و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند برگزار شد ۳۰۰ دستگاه کولر گازی، ۱۰۰ دستگاه یخچال و کمک هزینه خرید ۷۷ عدد ویلچر اهدایی از سوی بنیاد مستضعفان ،بین ۴۷۷ خانواده تحت پوشش بهزیستی آبادان توزیع شد.

مهران کریمیان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از کمک ۳۰۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به سه شهرستان شادگان، خرمشهر و آبادان بیان کرد: در اواخر سال گذشته پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور با حضور در این شهرستانها این مبالغ را به مددجویان بهزیستی اهدا کرد که همکاران و مددکاران ما با بررسی‌ها و بازدیدهای که ازمنازل مددجویان داشتند اولویت نیاز جامعه هدف را لوازم منزل و معیشت و جهیزیه تشخیص دادند. پس ازآن با همکاری فرمانداران، ائمه جمعه وسپاه این شهرستانها، لوازم منزل و اقلام مورد نیاز تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کریمیان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری و با شروع ماه رمضان تلاش کردیم تا حمایت از مددجویان را از طریق مشارکت‌های مردمی افزایش دهیم، افزود: با توجه به آماربالای جامعه تحت پوشش و نیازهای متعدد این عزیزان، بهزیستی به تنهایی قادر به رفع مشکلات مددجویان خود درسراسر استان نیست و نیازمند حمایت و یاری همه نهادهای انقلابی ازجمله بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت و خیرین است تا با مشارکت آنان شادی ولبخند را به زندگی این عزیزان هدیه کند.

عموم هم وطنان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره شبای حساب بانکی ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ IR، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴، درگاه اینترنتی www.behzisty-khz.ir و یا از طریق موبایل با کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* با واریز کمک‌های نقدی خود به مددجویان و توانخواهان بهزیستی یاری رسانند.

کد خبر: 60876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =